fredag 24 april 2009

Ipred polisen...


Har inte tagit fast mig om ni spekulerat i det med anledning av min bristfälliga rapportering här den senaste tiden..
Dessvärre har jag haft ett avbrott från filmens värld med anledning av att:

1- Jag har haft SJUKT mycket belastning på jobbet och fått spendera rätt många kvällar den senaste tiden med att jobba.

2-Filmtittandet har fått stryka på foten då jag och the mrs har spelat Resident Evil 5 co-op på resterande tid.
Detta är en aktivitet som ligger mig väldigt varmt om hjärtat då frun tidigare tagit avstånd från tvspel och zombies å det bestämdaste.
Så det är en storslagen vinst till min fördel att hon nu kapitulerat och spelar Xbox med hysterisk närvaro och svettiga handflator hela kvällarna. 
Bättre kan inte en relation bli i ett förhållande än att man slåss rygg mot rygg med vansinniga(afrikanska) zombies.

Awesome!



1 kommentar: